
Vår kundresa med Grönborgs Trädgård startade i slutet av maj 2019 med att vi byggde en första etapp på företagets första hemsida. Anledningen till att vi valde att lansera i etapper var att vi endast hade 5 dagar på oss med att lansera den första etappen till ett 30-årsjubiléum som var helgen samma vecka. Det var en kul utmaning och en minst sagt händelserik vecka.
Resan fortsatte genom pandemien året därpå. Grönborgs valde som många andra företag att göra en omställning och vi hjälpte till att kommunicera och marknadsföra. Detta under en period då allas kreativa kompetenser verkligen sattes på prov. Vi var bland annat med i lanseringen av en helt ny eventverksamhet med allsångskvällar på företagets egna eventarena.
Den senaste utmaningen var bygga en digital blomsterbutik efter att den fysiska butiken stängdes sommaren 2022. Denna gång har vi tagit fram strategi och plan tillsammans med en helt ny webb, dels för försäljning i den nya onlinebutiken, men som även kommunicerar Grönborgs andra verksamheter som Café Lugn & Ro och eventverksamheten. Vi jobbar även vidare med löpande marknadsföring för temahelger med öppet i den fysiska butiken.
Välkommen att besöka Grönborgs nya webb och digitala blomsterbutik